Träning - Torsdag 3 december


Idag tog jag mig i kragen och stack ut i mörkret och kylan för lite löpning. Terräng 6 km på 30 min! Andningen känns lite tyngre nu när det är minusgrader ute, men just idag och alla andra dagar den senaste veckan så är jag bara allmänt trött, i både kroppen och knoppen och det är väl det som tar emot just nu. Jag lär mig så mycket nya saker varje dag, får så mycket erfarenhet att jag knappt vet var jag ska lagra allt. Men fasen så kul det är när man klarar av mer än vad man någonsin trott! Ibland får man faktiskt ta och klappa sig själv på axeln.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kom till Åsa ikväll då? :)

2009-12-04 @ 15:49:54
URL: http://twitter.com/xploddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0