På andra sidan jorden


Frida. Efter vårt samtal imorse, du anar inte vilket genomträngande saknad jag känner just nu. Du kändes så nära när jag äntligen, efter 3,5 månad, fick höra din röst i telefon igen. Samtidigt inser jag att ni verkligen är där, på andra sidan jordklotet. Jag kan inte nå er hur som helst. Det kändes så naturligt att prata och nu känns det bara helt ofattbart att jag inte kommer att få se er förrän om ytterligare 9 månader. Den tanken gör ont. Jag känner mig ensam idag, på självaste julafton. Om ni ändå vore här nu mina älskade.


Kommentarer
Postat av: Frida

Darling! Jag blir ju rord!. Var underbart att prata med dig och hoppas vi kan gora det snart igen. Kan ju inte ga 3 manader igen. Hade ni en mysig jul?? Vi fick iaf se Kalleanka i svenska kyrkan, haha! Tanker pa dig en massa, alskar dig baby!! <3<3<3

2009-12-27 @ 08:27:15
URL: http://alifedownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0