Bittert inlägg?

Jag vet inte vad jag ska berätta, därför dålig uppdatering. Dagarna rullar ju på som aldrig förr! Praktiken mån-fre gör mig typ isolerad här i Blåsut. Kliver upp 7 på morgonen, går hemifrån 7.55 och börjar kl 8. Slutar vid 15 och sedan traskar jag hem, hemma 15.05. Jobbar lör - sön. Sen då? Har ingen aning om vad jag gör, sitter och är trött, vill/orkar inte göra någonting och klagar på min värk i nacken som har varit oavbruten i 2,5 vecka nu. Och jag vet inte vad det är! Troligen stress, press. Jag verkar inte tåla sånt, eller min kropp närmare bestämt, det är den som får ta all stryk. Muskler och nerver som kläms. Jävligt wierd, men sant. Men det går nog över på mitt så kallade "jullov" som knappt existerar! Just nu kör jag med vetekudde runt halsen några timmar per dag - morgon och kväll. Inget tycks hjälpa men beroende börjar jag bli.

För övrigt så är allt toppen! Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

36 ;) men har använder den ändå, ska nog be mormor sy upp den :)

2009-12-14 @ 03:05:34
URL: http://sanapana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0