Träning Tisdag 25 augusti

Dagens löpning blev faktiskt 10 km! Asfaltslöpning testade jag idag, eftersom Tjejmilens bana kommer att bestå av asfalt till 90 %. Men det gick riktigt bra och det kändes rejält mycket lättare att ta sig fram på asfalt än på grusig terräng. Tiden blev ca 53 min. Cirka skriver jag för att ytterligare en iPod verkar ha pajjat i mina händer! TREDJE IPODEN NU!  H u r  ä r  d e t t a  m ö j l i g t ? !  Ja displayen är helt blank, tom, men musiken spelas... Förlåt Kristoffer. Jag hann läsa av att jag sprungit 8,3 km på 44 min därför tippar jag på att milen avklarades på ca 53 min. Hoppas den vaknar till liv igen, annars blir det väl till och köpa två nya iPods för min del!




Kommentarer
Postat av: Lollo

vad duktig du är som springer!



ja hoppas vädret blir bättre tlls dess! Lite svårt att packa när det är sånt här konstigt och växlande väder!

Jag ska bo hos en kompis som bor på kungsholmen eller vasastan kommer inte ihg vilket haha ;)

2009-08-26 @ 13:20:26
URL: http://www.modeflickan.se/confessionsbyme
Postat av: Lollo

ja jag har fattat att det är centralt i allfall ;) jag stannar till söndag så det blir en helhelg, hoppas solen skiner också!

2009-08-26 @ 16:14:27
URL: http://www.modeflickan.se/confessionsbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0