Hemma för lite hälsa!

Borta bra men hemma bäst, eller hur! Fast vi har haft det fantastiskt bra under våra 11 dagar i Barcelona. Varmt och gött! Så kom man hem ikväll, till regniga, kalla Stockholm. Men ändå, skönt att komma hem till vår ljuvliga lägenhet igen, vanliga rutiner och framförallt lite hälsa! Vi har ätit en del skräpmat under semestern, och nu när jag kom hem hade jag fått mitt startnummer till Tjejmilen som är om 9 dagar, puuh. Jag upptäckte att jag är anmäld till startgrupp 2! (Jag anmälde mig inte själv.) Det står nämligen att grupp 1, 2 och 3 är till för de extremt vältränade - och det är väl inte precis så som jag känner mig just nu! MEN, det löser jag kommande vecka med en del löpning. Som jag längtat efter rörelse!

Nu blir det snart godnatt. Imorgonbitti är det tänkt att handla för att fylla upp vårt kylskåp som ekar tomt, och så kommer jag ladda upp bilder från resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0