Hej fran Barca igen!

Fastnade vid Internet, igen. Vi har precis kommit hem fran shoppingcentrat Maremagnum dar vi atit och handlat loss, eller Kristoffer mest egentligen, (i alla fall idag)! Det ar grym shopping har, battre an vantat faktiskt! Ni far se bilder sen nar jag kommit hem! Vad mer kan jag saga... Det ar 36 grader om dagarna och 28 grader pa kvallarna, klarbla himmel och varmt i vattnet!

Ah forresten kirrade vi biljetterna till fotbollsmatchen idag. Eller Kristoffer gjorde! Sa imornkvall blir det game! Jag som inte ar sarskilt fotbollsintresserad ar faktiskt lite taggad. BTW! Ska Zlatan spela imorn? Eller ljuger spanjorerna for oss? Man vet ju aldrig med dessa manniskor. T.ex sa kom vi inte in pa en enda nattklubb har om kvallen for att Kristoffer hade shorts, fina shorts! Tvang pa langbyxor! Helt sick mm. Och pa nasta stalle vi forsokte ga in pa trodde de att hans snus var knark! Jag bara garvade! Hahaha.. Lustiga filurer...


See u soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0