Träningsångest

Sitter i soffan och väntar på att Van Veteren ska börja igen och har ångest för att jag inte tränat idag. Dåligt av mig...
Men imorgon blir det fart och hela veckan med hade jag tänkt.
Måste ladda lite nu, för idag har det bokats plats för Vårruset den 27 maj!
Loppet är bara 5 km
 men jag vill ändå kunna springa på ordentligt med ett skönt flås.

Har dessutom haft mitt tredje födelsedagskalas idag, vilket betyder en fet helg.
Varken fredag, lördag eller söndag har varit speciellt hälsosamma.
Men gött har det varit!


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja hon ska ju få det :D



Mysigt! Alltid lika skönt att vara ledig! Visste du förresten att jag ska börja jobba igen, först börja extrajobba och sen till hösten ska jag börja fullt igen.



Vi ska hem till Therése och äta middag, typ ta det lugnt bara. Ni då?

2009-04-27 @ 09:43:49
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0