Träning måndag 27 april

Illamåendet gick över så det blev löpning ikväll i alla fall! 1 mil på 57 min enligt min nikeplus.
Enligt Kristoffers hade det slutat på 53-54 min, men vi vet inte riktigt vems som stämmer bäst.
Kom hem för 30 min sen så det lär bli svårt att somna än på ett tag.

Det var underbart skönt ute ikväll, de nya skorna var bättre idag och löpningen kändes bra, trots min frustration över att Kristoffer hela tiden sprang snabbare än mig! 

Har precis druckit jordgubbssmoothie och nu blir det dusch!'

Kommentarer
Postat av: Elina

Första dagen är den 7 maj, sen ska jag fortsätta jobba lite extra ibland och sen kanske Robin ska vara pappaledig om jag börjar jobba heltid.



Ska vi kanske leka nån dag snart? :)

2009-04-28 @ 22:05:58
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0