Ont

Att springa milen tar verkligen kål på mina benhinnor.
Har varken kunnat springa igår eller idag pga smärtan i vänstra benet.
Vet inte om det är nya skorna eller sträckan som är problemet, ett problem är det i alla fall.
Jag som blivit så taggad nu! Fan...


Imorgon är det Valborg, jag är ledig både torsdag och fredag men vet inte vad jag ska hitta på.
Kommer försöka mig på en löprunda i alla fall med grannen/klasskompisen på dagen.
På kvällen kanske det blir festligheter, eller? Vore trevlans i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Elina

Det känns okej, än så länge, jag har ju inte börjat än.



Absolut! Det får vi göra!

2009-04-30 @ 08:37:17
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0