Vi ska på kollo

Nu är min jobbhelg äntligen över, eller vad man ska säga? Imorgon är det skola igen och på tisdag ska vi, hela klassen på 70 pers på "lära-känna-varandra-kollo" på Blidö! I 2 dagar. Det ser jag verkligen fram emot. För det lär bli skitkul! Fest på kvällen är vi lovade också. Så det blir nog riktigt bra det där! Hoppas bara för allt i världen att det inte regnar då! För att leka utomhus måste vi göra - oavsett väder. Hmm ja, det kan bli intressant. Som om jag skulle ha ett par gummistövlar eller dylikt att ta med? Näpp...

Idag efter jobbet har vi firat mamma lite till. Hon fyllde nämligen 47 år igår. (GRATTISPUSS!) Så det har firats med vänner, mat och fika. Kusinerna och moster kom också. Så det var trevligt! Nu är jag bara fruktansvärt trött, och bör sova för att överleva kommande vecka... Så 'lycka till' kan jag ju önska mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0