Snabbt och enkelt

Hej igen! Har inte riktigt haft tid att skriva. Men nu är jag här, precis hemkommen från stan med vännerna och trött efter 2 dagar på Blidö. Men jag måste säga att vi hade det fruktansvärt kul! Fast än det regnade nästan hela tiden.
Jag tar det hela snabbt och enkelt - Det var lekar, det var tävlingar, det var tipspromenad, det var lera, det var mat, det var fika, det var sång, det var bastu, det var bad, det var dricka, det var dans, det var party! Alltså: Riktigt, riktigt kul! Och jag tror nästan att jag älskar min nya klass. Ja, nästan alla i alla fall.

Men nu blir det strax lite sömn. Jag känner nämligen att jag har lite brist på det just nu, och jag vill ju palla helgen! Jag är ju äntligen ledig för sjutton! SÅ skööönt!

By the way. Grattis till storasyster som fyller 22 år idag! Hipp hipp hurra och puss till dig!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack gumman :D

2008-09-15 @ 11:25:11
URL: http://saanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0