Springtur strax

Idag är en sån dag då jag är sjuuukt trött! Har suttit på föreläsningar hela dagen idag och inte tänkt på något annat än att bara få SOVA! Inte bra, och inte så givande. Vi som började med nytt idag också, hela bålens anatomi. Känns skojigare det än benen tycker jag!

Oavsett hur trött jag är just nu, så ska jag ändå ut på en springtur strax. Jag tränar alltid på tisdagar. Så är det bara. Så syster kommer snart och plockar upp mig här,  och så åker vi till Veddestaspåret i det fina vädret! Blir bra! Dock inte lika kul som gymnastikträningen. Måste bara köpa det där jädrans träningskortet som jag aldrig kommer mig för att göra. Jag måste ju vara försäkrad nämligen. Men men, det får bli nästa tisdag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jaa mummss ;)

2008-09-24 @ 19:50:44
URL: http://saanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0