Skola

Idag har det bara varit konstant plugg hela dagen. Från 8.30 imorse till 20.30 nu ikväll. Vi slutade skolan vid 16, sedan promenerade jag och Julia hem till henne (en 40 minuters promenad!), köpte sushi och cola och satte sedan igång att plugga. Vi hann göra klart alla uppgifter i vårt anatomihäfte, och det känns såå skönt måste jag säga! Vi börjar med sjukgymnastiken på detta(bålen) redan på måndag, så det gäller ju att ligga i fas redan nu om man säger så.

Imorgon är det äntligen fredag = helt ledig helg för min del! Men först blir det skola som vanligt. Redovisningar och grupparbete står det på schemat. Funnybunny typ.

Min helg är rätt oplanerad än så länge. Känns skönt... Vila!?


Klassresan. Julle-bulle och Ida-ärtskida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0