Jobb

Nu är det snart godnatt för min del. Tänkte bara sitta här en stund till, mysa med min kopp choklad och sedan torka håret. Imorgon blir det hard work på jobbet skulle jag gissa.

Idag har det väl inte hänt så mycket. Har varit i skolan hela dagen, och där efter åkte jag direkt hem till min prins. Där blev det myspys, en liten powernap och sedan god middag. Och oj vad jag saknar att sova med honom! Så svårt när man har så olika scheman. Så ensam blir jag inatt med. För vem sover gärna med någon som ska upp 5.30 en lördagsmorgon? Men, på söndag morgon får min älskling allt stå ut med det! (Fast det vet jag att han gör). <3

Nä nu blir det puss och hej! Ha en nice fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0