Jag får prioritera

Sitter här och äter yoghurt och flingor just nu. Gott vill jag lova! K-special vettni. Jag kom precis hem från min gymnastikträning och kom på att det är på tiden att skriva ett inlägg nu! Det är ju så mycket att hinna med numera. Det är mycket i skolan och tiden räcker inte till. Jag får prioritera; skola, umgänge, jobb, träning... Mycket mer ryms inte under mina dagar. Känns det som. Och det blir bloggtorka också, som ni märkt! Tråkigt faktiskt, även om nu inte så många läser här ändå. Skulle jag tro? Whatever. Jag gillar att läsa bloggar i alla fall.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på att berätta. Skolan är toppen, likaså klassen, utbildningen är stressig och vi har praktisk tenta i sjukgymnastik redan på måndag! Vi har läst en veckas sjukgymnastik alltså. Så det går galet fort framåt. Det går inte ens att jämföra med Stockholms universitet som var huur slappt som helst i jämförelse... Men, men. Tempo är kul ibland och man får se till att snappa upp saker lite mer bara. Effektivt kan man säga.

Nej, nu blir det god natt puss! (Förresten, ska försöka lägga in lite bilder snart också, från klassresan osv...!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0