Hela min fritid försvann

This is crazy! Snacka om att gå från en skola till en annan. Nu läser jag 8 timmar varje dag, 5 dagar/vecka, och i mitt dåvarande program så läste jag ca 6-8 timmar under en HEL vecka. Lyckligtvis så trivs jag superbra och är jättenöjd med allting än så länge! Jag är verkligen så glad för detta, och nu känns ordet 'plugga' som något som verkligen är roligt! Dock känns det enormt trist att hela min fritid plötsligt försvann. Jag hinner knappt se skymten av min underbara pojkvän eller mina vänner nu mera, och det har trots allt bara gått 2 dagar. Fullt ös alltså. Gick hemifrån 07.30 imorse och kom hem nyss - 23.15. Gymnastikträning var det ju ikväll dessutom. Skönt var det i och för sig! Hårdträning som hette duga.

Nä nu måste jag sova, ska upp kvart i 6 imornbitti och leta efter Karolinska institutet i Solna, vår andra skola som vi även ska läsa på. Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hellooo snygging, jag har bytt blogg adress. Vad gör man inte för att komma bort från jobbiga förflutna saker som ständigt poppar upp. Såg din kommentar på den gamla bloggen, men följ min aäventyr i australien så här istället! :-) Du ser ut att må bra och grattis till skolan!

<3

Nathalie

2008-09-04 @ 15:21:56
URL: http://nathaliesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0