Tid

Åh vad jag känner mig konstig. Det är så fullt upp hela tiden att jag knappt hinner tänka på hur saker och ting faktiskt är, eller inte är. Det känns bara som om jag längtar efter någonting, ständigt. Men jag vet inte vad. Kanske sömn, kanske ledighet. Bara lite tid till andra saker.
Jag tänker på skolan hela tiden, och jag är i skolan hela tidenDock önskar jag att jag kunde plugga mer. Men när jag kommer hem om dagarna, (om jag ens kommer hem), så finns det ingen ork kvar.
Jag vill hinna vara med vänner också, umgås, träna och träffa min älskade pojkvän. Mer än bara mitt i natten.

Jag tror jag måste sova lite mer. Så mår jag säkert bra igen. Imorgon är det ju klassfest! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0