Tenta-ångest här kommer jag

Idag har jag pluggat tamejfanken hela dagen. Kom hem från skolan för en timme sedan! Så jag fick lov att hoppa över akrobatiken idag, tråkigt nog. Men jag tränade trots allt igår, och i förrigår!
Det var nämligen imorse som jag kom på att vi faktiskt har praktiskt prov imorgon också! Och inte bara tenta på onsdag och måndag, som har varit det enda jag har haft i tankarna i veckan. Så det har bara blivit plugg hela dagen. Dock känner jag mig ännu inte redo för fem öre, så jag måste öva lite mer imorgon bitti... och det suger ju. Stress!


Min kära akrobatikvän och jag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

självklart gumman :D

2008-10-17 @ 00:08:38
URL: http://saanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0