Slut...

Nu har jag haft ont i magen i en vecka. Jag är bara så trött på det! Stressmage? Svar ja.
Kanske inte så konstigt om man har fullt upp 24/7 med både jobb och skola. Nu har jag jobbat hela helgen, och jag borde verkligen sätta mig ned och plugga just nu. Men jag orkar verkligen inte! Jag har tenta på onsdag, och det ger mig en sån grym ångest! Jag vill verkligen klara det här! Hjälp mig!
Min klass hade till och med en extra lektion insatt idag som jag missat nu. Observera idag, -SÖNDAG!
Illa illa illa för mig...

Ok, nu stressar jag bara upp mig själv...
Men i alla fall, jag måste vila nu, samla krafter! För fy sjutton vad jag ska plugga denna kommande vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0