Onsdag

Nu har jag krypit in i mina stora mjukisar och är redo för en mysdag hemma. Helt själv. Glasögonen åkte visst på också. Det är egentligen idrottsdag idag, men i mina öron så är det en vilodag. Jag tränade gymnastik igår i 2 h så det finns skäl till att jag kan ta det lugnt idag, när jag ändå kan. Jag menar, jag jobbar ju nu hela helgen också... Och någon gång måste man unna sig vila!

För övrigt så har jag varit i stan en sväng idag. Tillsammans med min prins. Lunchat godaste maten(!) i Soukgallerian och faxat in en massa papper som vi behöver för att kunna få en lägenhet. Så denna gång kanske det går hela vägen! Hoppas hoppas!!


Vi med fina hjälmar vid hamnen i Rhodos stad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0