Ruinerad

Idag har det varit en lugn dag. Jag har varit ledig från skolan för att tentaplugga, så jag passade på att ta min första sovmorgon (på säkert en månad) imorse. Sov till 9.30 tillsammans med älskling. Så mys!

Vid 12 åkte jag iväg till Odenplan - Studentpalatset och mötte upp en bunt skolkamrater. Tog en lunch där, någon thaibuffé, och satt säkert och pratade i 1,5 h.

Kl 15.45 var det tandläkarbesök för min del! Undersökning och bort med lite tandsten. 700 jävla spänn! Helt sanslöst dyrt. Ett litet hål hade jag också. Så återbesök om 2 veckor = ruinerad på köpet. Grattis till mig. Nu ska jag börja borsta tänderna som en galning och aldrig mer gå till tandläkaren...

Fikat med Kristoffer nu ikväll, pluggat lite, för att sedan plugga lite till med Maria och Andreas på palatset. Kom hem för en stund sedan, och strax är det bedtime!

Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0