Nu ska jag passa på

Som en blixt från en klarblå himmel så har jag plötsligt fått ett slappt schema.
Inte slappt som för slappt, men till skillnad från tidigare kurser! Detta är i alla fall hur skönt som helst.
Idag slutade jag 14.30 vilket känns som världens lyx, och för att inte tala om imorgon då jag slutar 12!
Med andra ord "Hej fritid här kommer jag igen". Nu kan jag ju nästan hinna med att skriva ett inlägg här. I alla fall i en 2 veckors period framåt.

Under de senaste 2 månaderna så har jag kanske varit ledig i sammanlagt 4 dagar. Inte bra skulle jag vilja säga. Och inte så kul heller. Jag hinner ju inte träffa mina vänner längre! Träningar får jag skippa och hemma är jag nästan aldrig.
Nu tänkte jag ta tag i detta. Passa på alltså. - Ta igen min stora sömnskuld, träna, träffa vännerna mina, träffa pappa, festa lite och bara vaaaaaara. Det här behöver jag.


Käraste vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0