Förlamad

Imorgon är det fredag. Jag slutar tidigt, 11 30! Och på kvällen blir det party med vännerna. Ska bli himla kul faktiskt. Det var väldigt länge sedan jag festade med mina töser. Så det är på tiden nu!

Idag har jag varit hos tandläkaren igen. Borrat! Hade ju ett litet fjutt hål. Men allt gick bra. Gjorde inte ont överhuvudtaget. Dock var jag halft förlamad i läppen i ca 3 h efter bedövningen. Mindre kul.

Ett par skor har jag hämtat ut på posten idag också. Wiii! Finfina tycker jag! Hur sköna som helst dessutom. Jag gillar skor. Men jag älskar jackor. Jag vill ha en ny jacka! Såg att man får 200 kr rabatt på valfri jacka på HM nu också. SMILE!

DS_240304_A.tifDS_240304_B.tif
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0