Blev så jävla arg

Kort skoldag idag. Hur skönt som helst. Åkte sedan till Universitetet och skulle hämta tillbaka mina pengar. Eftersom jag gett SSIF för mycket betalt för mitt träningskort. Drog till stan därefter och skulle sätta in pengarna på mitt kort genom Swedbanks insättningsautomat. VIPPS så svalde automaten mina pengar och det fanns varken pengar på mitt kort eller i min hand. Blev så jävla arg. En tjej från banken kom och sa att "det här ordnar vi fort". Ja eller hur. Jag fick tillbaka hälften av pengarna, efter typ en kvart. Resten kom inte fram. "Du kommer få de insatta på ditt kort nästa vecka." Förhoppningsvis! Skitsak också.

Har träffat min söta Rosanna idag också.
 Satt och pratade av oss lite på hennes jobb i någon timme. Det var mys! Efter det åkte jag och träffade pappa. Blev bjuden på hejdundrans massa fin god mat på en restaurang i Sumpan och sen har jag bara slappat. Har fan årets träningsvärk också! My goood min rumpa. Kan knappt sätta mig ned... Gymnastik är bra alltså.


Jag och min söta Ros. Vill vara bruuuun igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0