1 år

Igår, fredag så hade jag och älskling 1 år ihop! Ja tiden går ju helt ofattbart fort! Men så underbart. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! Min kärlek.
Vi båda slutade 12 igår så det blev lunch i stan. Jag fick rosor och Kristoffer gav jag ett litet kärleksbrev.

På kvällen blev det till att dricka vin med några vänner vid ett litet ställe på Mariatorget. Trevligt!
Dock börjar jag inse att min kropp inte är så van vid alkohol längre, då jag inte dricker så ofta. Blir ju full på typ 2 glas vin! Sjukt. Så idag är en dag med huvudvärk. Blä. Hate it...

Nu borde jag verkligen plugga! Fysiologi. Tenta på onsdag! Hur ska jag hinna få in allt detta?!
Det här är nog det svåraste jag läst hittills på högskola...


Min fina prins!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har det redan gått så snabbt? :O

Kommer ihåg när du komhem och berättade om honom, där på tågstationen, kommer du ihåg? :P

2008-11-25 @ 14:04:58
Postat av: Ida

HAHA jaaa :D alla andra tror dock att vi varit tillsammans längre än så. men ja tiden går fort när man har roligt!

2008-11-27 @ 15:32:17
URL: http://idajosefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0