why not...

Lovar du att vara ärlig? Det är jag alltid.
Du heter:  Ida
Smeknamn: Ibi, Ibbe, när mina vänner är oseriösa... eller?
Låt just nu: Radio, rix fm . Shakira - My hips don't lie. Det var länge sen!
Om du röker: Nej
Beroende av: Möjligtvis kaffe. Närhet!!
Favoritkaraktär(er) i bok: Det var länge sen jag läste en bok som inte var en skolbok...
Vem behöver du mest just nu: Kristoffer, jag saknar dig...
Vad tror folk om dig: Ja, vad tror ni om mig?
Stämmer det: Säkert inte..
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår!
Vad säger du för att imponera på någon: Inte vart jag jobbar i alla fall...
Hur imponerar man på dig: Genom att vara smart, och när folk kan saker som jag aldrig skulle kunna göra.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, haha, ibland händer det.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ett långt sms om att jag är bjuden på 20års middag hos Therese.
Vart bor du: I stockholm.
Trivs du där: Som fan.
Festar du mycket: Inte lika mkt längre, men några ggr i månaden.
Vad har du för mobiloperatör: Tele2 comviq, kompis.
Är du allergisk mot något: Typ katter, Elinas katter utan hår!
Nästa mål i ditt liv: Börja plugga någon nytt program!
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Ida" eller bara "Hej".
Vem ringde du senast: Elina, igårkväll, då jag hade tråkigt i tvättstugan.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om att vi måste åka och bada på centralbadet.
Antal sömntimmar i natt: 10 h! Hah! och jag är trött ändå!
Sov du ensam: Ja ;(

Tycker du om din pappa: Ja mycket!
Brukar du komma i tid: Alltid, det värsta som finns är fan att komma försent eller att försova sig.
När mår du bra: När jag ligger i sängen med min älskling, när han håller om mig och leker med mitt hår..
När blev du fotad senast: På nattbussen av elaka Sanna när jag hade somnat!
Vanligaste färg på dina kläder: Har massa olika nu när det är sommar, annars gillar jag svart.
Vad tycker du om fötter: Nä fy!
Är du smart: Svarar man ja på sådant?
Är du aktiv i skolan:  Inte längre, borde plugga nu men sitter här istället.
Vem/vilka saknar du just nu:  Kristoffer min älskling, som är i Paris.
Favorit dryck på morgonen:  Kaffe, jucie, eller proviva
Rakar du benen: Ja rätt ofta
När brukar du gå och lägga dig:  23-00
Är du blyg: Nej. Men var riktigt blyg när jag var liten!
Sysslar du med någon idrott: Yes, jag går på gymnastik på idrottshögskolan och springer.
Vill du hellre ha mail än brev: Det beror på, brev på posten är mysigt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja. Första gången jag och Kristoffer pratade med varandra på universitetet så sa det bara klick.
Har du spytt offentligt: JA, hahaha, fyfan. Skönt att man var full i alla fall...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex med en tjej
Använder du stjärnor eller kajal: kajal ibland
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : Min familj, mina vänner, min pojkvän
Är du bortskämd: Det skulle jag inte påstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0