Utelåst

Sicken underbar dag idag! Så underbar att det blev till att ligga på en filt i solen vid universitetet i flera timmar, fast vi egentligen skulle plugga. Men hur skulle en sådan vacker dag kunna få oss att gå in i den mörka skolan? Det gick bara inte.
Kl 16.30 mötte jag Elina, Alex, Helene och Therese för en glass i kungsan. Mys! Jag och Elina åkte hem till mig vid 18-tiden och plockade upp Kristoffer på vägen. Lagade mat hos mig, och satte oss på balkongen och ÅT!
Jag och babe drog sedan till Veddestaspåret, sprang 2 varv, ca 3 km, och sprang hem 3 km till! Grymt skönt! Eftersom jag inte hann träna igår.
Väl hemma igen, när vi står vid porten, helt svettiga, varma och törstiga, så har jag glömt att ta med mig portnyckeln ut! Ingen mobil hade vi heller. Så vi var utelåsta! Vi stod väl där i en halvtimme, sen kom ett gammalt par som låste upp åt oss. Tur i oturen. Vid det laget var vi riktigt kalla. Men glada ändå!
Nu blir det protein för vår del. Ägg!

image251


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0