Svettigt var det

Idag har jag pluggat, i nästan 3 h! Sen har jag varit och hämtat ut en paket till mor min, tagit en snabbfika med Frida i stan innan träningen, endast jucie och ett äpple i och för sig, men ett café var det faktiskt!
Gymnastiken var apkul, jag hade fotledsskydd denna gång så jag kände knappt någon smärta alls i fötterna och jag kunde därför vara med hela träningen för en gångs skull! Vi körde på för fullt helt enkelt, och svettigt var det, men kul! Mina fotledsskydd måste varit magiska. Jag borde dock inskaffa handledsskydd också.

Nu har jag precis ätit två skivor rostat bröd, och ska strax sova! Försöka.. Det är ju så svårt att sova när man har tränat på kvällen, men man sover gott när man väl har somnat i alla fall!

 

image275

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0