Skratt

Ligger i sängen för tillfället med en pluggandes pojkvän bredvid mig och är mätt och belåten efter kycklingsalladen som vi precis åt. Snart är det dags att ta bilen till veddestaspåret och springa lite terräng, ska bli skönt eftersom det inte blev av igår då vi istället bara åkte över på middag hos Frida och Ragge. Trevligt var det må jag säga, och jag skrattade i princip hela kvällen, åt allt och åt alla. Konstant! Jag vet inte vad jag ätit eller gjort den senaste veckan för att skratta så mycket, men härligt är vad det är. Kanske för att sommaren är på gång? Det är ju kallt ute fortfarande, men bara tanken av att snart ha sommarlov, det är ju bara för underbart! Arbetet idag gick förresten suveränt, och snart är vi klara där med, sedan börjar nästa skrivprojekt..

image305

Lyckopiller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0