min egen deadline

Gu vad jag är trött idag! Vaknade vid 10 och hade den där känlsan av att vilja ligga kvar i sängen heeela dagen. Nu sitter jag här och roar mig, spanar in lite bloggar osv. H&M har fått in lite nytt på sin hemsida idag såg jag också.

Idag ser det ut som så att jag måste skriva, skriva, skriva, för att bli klar med min hemtenta! I alla fall enligt min egen deadline. Imorgon måste i alla fall det andra pedagogik arbetet in, så jag kan ju lika gärna lämna in båda samtidigt för att vara lite smidig. (Man måste ju nämligen ta sig till universitetet och ge tentan till någon snubbe på expeditionen, typ).
Nä nu måste jag äta frulle och sen sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0