Måste veta!

Tänkte på en sak nu när jag sitter och äter rostat bröd, som jag faktiskt redan har diskuterat med ett par personer. Frågan är; vilket håll ska man egentligen äta brödet ifrån? Alltså just rostat bröd. Ska man börja från den platta sidan, eller från den rundade sidan? Jag tycker själv att man börjar äta nedifrån, ifrån den platta sidan! Men många säger emot mig. För den platta sidan är ju ner, och den rundade upp, de är ju så de ligger i förpackningen. Och man börjar väl äta nedifrån, eller hur gör ni? Det blir ju upp och ned annars, åtminstone i min skalle! Har ni tänkt tanken överhuvudtaget? Måste veta! Vilket håll är "rätt" att börja äta ifrån, den platta eller den rundade?

                                                         image327       image328

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Shortsen kommer ifrån Monki =)

2008-05-29 @ 12:04:45
URL: http://mizzjohanna.blogg.se
Postat av: Elinh

du e lite reeeetardddd,,, men kul, jo jag äter som dig. det enda rätta!

2008-05-29 @ 16:14:23
Postat av: Ida

Elinh: haha du med! bra ;)

2008-05-29 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0