köpte ut

Det var kul på träningen igår! Jag hade inte tänkt att vara med så mycket pga min förkylning, men det går liksom inte att låta bli att vilja slå ett par handvolter när man väl är där. Och det är ju uppvisning nästa vecka, hah!
Tog en runda i ett par affärer med Frida innan vi gick dit också. "Köpte ut" en kjol åt henne från Topshop, ungefär en sådan som jag har på bilden ett inlägg ned, fast grå. Den är fin! Jag älskar volanger. Jag köpte ingenting, det får vara nog med det nu, min plånbok är nog lite less på mig skulle jag tro. Fika blev det i alla fall. Mötte älskling på tåget på väg hem också, för sovsällskap, han är sötast i världen!

Nu ska jag fortsätta skiva på min hemtenta, det går segare än vad jag trodde faktiskt...

image322 image323image324
Jag har de första två (499 kr, 349 kr), Frida har den gråa (449 kr). Alla kjolar är från Topshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0