Kläder överallt

Idag har jag försökt skriva lite på vårat arbete, men det går inte bra ska jag medge! Vi har fyra böcker att läsa i, men jag hittar inget relevant att ta upp för det vi skriver om. Frustrerande alltså!

Nu har jag precis städat upp alla mina kläder som har legat verkligen överallt i mitt rum, och de får knappt plats i min satans lilla byrå till garderob, lådorna är i princip trasiga och kläderna blir så skrynkliga att de måste strykas två gånger om. Jag vill ha en ny garderob! (och det vore inte fel att få nya kläder till också)!

Min älskling ligger så söt i min soffa just nu och sover med pluggboken i knät, men nu ska han väckas för vi måste åka iväg och träna!

Så morsning korsning på er!

image300
Något i den här sizen vore inte fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0