Jag är en chicken idag

Idag har jag jobbat, och oj vad tiden gick fort för en gångs skull! Lovely alltså.image240
Nu ikväll har jag varit på middag hemma hos min syster Elinh med de andra halvsystrarna Jessica och Sandra. Tacos idag igen! Men varför inte liksom? Gott är det ju. Vi hade det trevligt, satt i soffan och pratade, kollade gamla bilder plus roliga youtubeklipp och skrattade ikapp!

Kom hem för en halvtimme sen. Jag är nog lite trött, fast ändå förvånansvärt pigg för att bara ha sovit 4 h inatt! Men snart är det bedtime! Helt ensam dock. Det är så tomt nu när jag och älsklingen har bott hemma hos mig själva ett par dagar, och nu är han plötsligt inte här längre. Och jag saknar. Saknar. Jag känner mig ensam. Det är kallt utan honom, det är tomt, näst intill dött... Ja jag är lite rädd faktiskt. Jag är en chicken idag. Och jag ska sova själv, ensam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0