Igår var jag ingen nattmänniska

Nu är jag vaken. Det har bara blivit 6 timmars sömn dock, eftersom det var lite röj ute på stan igår då vi firade Sanna som fyller 20! Det är så kul, alla fyller år nu känns det som, och det gör det ännu roligare att gå ut, då man faktiskt firar något. Någon. image256

Igår blev det mycket taxi, och jag mådde illa, och så var jag galet trött efter att ha jobbat precis innan. Men det var trevligt ändå, som vanligt med mina tjejer! Slumpade in på 3 olika ställen, snackade, sjöng och satt i baren. Sen den jäkla nattbussen på hemvägen, som jag alltid ska somna på! Huvudet faller ner i knät, om och om igen, ögonen är näst intill omöjliga att öppna och man önskar för allt i världen att man låg hemma i sängen, mer än någon annan gång. Igår var jag verkligen ingen nattmänniska.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0