Flytta?

Så nu är helgen över, och fort har det gått!
Igår gjorde jag tentan i Organisation och arbete, som gick helt ok tror jag!! Sen träffade jag en massa släkt bara sådär. Farmor hade kalas och bjöd på mat och tårta, och när jag kom hem igen så möttes jag av lite släkt från mammas sida också, fick en försenad present av moster, en jättefin pastakastrull! Jag känner piken. Kanske ska flytta hemifrån?
Idag har jag bara jobbat, och strax ska jag äta middag - tonfisksallad, men väntar på älsklingen först :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja alltså, vi har föreläsningar och så seminarier. Men det är schemalagt med ca 10 timmar i veckan i genomsnitt och man ska räkna med ca 30 timmar hemmastudier. Plugg till tentor, skrivande av uppsatser, läsande av litteratur och texter, läsa om sociolinguistics osv ;p På sthlms universitet ja. :)

2008-05-19 @ 13:30:26
URL: http://josefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0