Fläsk

Jag är mätt, så mätt så jag har ont i magen! Jag och älskling var och tränade ikväll, och efter det gjorde vi en massa tacos som vi i princip åt upp, och det känns i magen nu vill jag lova. Jag är matad för en vecka framöver! Känns det som...

Idag har vi pluggat lite, myst lite, pratat lite, ätit lite(mycket), handlat lite och tränat lite. En kort sammanfattning av min dag.

Jag tränade igår också. Jag ska verkligen sätta igång ordentligt nu så att kroppen får plats i den lilla bikini jag fick hem från Nelly i veckan! Löpning is the shit nu. Fläsket passar liksom inte in. Söt var bikinin i alla fall.

image239
Jag känner mig inte så fläskig längre... Gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0