Ett halvår tillsammans

Nu äter jag frukost, lunch, brunch, kallade det vad jag vill, klockan är ju mycket ser jag.  Två mackor, kaffe och juice i alla fall. Jag har lärt mig att göra kaffe i kaffebryggaren, igen, eftersom jag kunde göra det när jag var 10 år, men inte de senaste åren?

Snart ska jag städa hela lägenheten, bor ju i princip själv numera. Sen ska jag träna om jag hinner, utnyttja mitt Worldclass kort på löpbandet. Jag vill verkligen träna, springa av mig!

Jag tror min älskling kommer hit sen, för idag har vi ett halvår tillsammans. Tänka sig! Ett halvt år, 6 månader. Det känns som om vi är helt nykära och har varit tillsammans i 2 månader ungefär. Men jag är NYKÄR, det kommer jag alltid att vara i min Kristoffer, den bästa människan som existerat för mig, i mina ögon och i min värld. Jag älskar dig, hela dig, allt med dig!

image250
Haha, love you!!

Kommentarer
Postat av: sanna

det va när jag va med jessica & c'o i vämdalen ;)

2008-05-08 @ 13:07:06
URL: http://saanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0