Ont i kroppen

Sitter och äter frukost nu, är en trötter och saknar min Kristoffer en massa...
Jag har extremt ont i kroppen också! Kunde knappt vara med på träningen igår för att jag har så ont i fotlederna. Förut var det knäna, sen handlederna, och nu detta! Ledbesvär när man inte ens fyllt 20?! Jag menar, det gör ju ont för varenda steg jag tar.... Och det paaaallar jag inte med!
Men what to do liksom??.......

image96 image98


Idag är det seminarie i plugget, diskussion i 2 h, och det lär tyvärr gå åt helvete...

Hade gärna stannat hemma idag måste jag säga... Men jag är i alla fall ledig imorgon, SÅ nice!

Kommentarer
Postat av: ME&MY

daam snacka om vig!
coolt!

2008-03-12 @ 12:42:29
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0