Jag förstår inte vad jag håller på med

Vad göööör jag!?!? Jag förstår inte vad jag håller på med. MEN jag kan verkligen INTE plugga!!! Motivationen står just nu på noll, och det har den i princip gjort hela veckan. Det är bara stopp!! Både i huvudet och i kroppen. Jag känner mig döööd, som en zombie som bara går runt och lallar, orkar inte göra någonting, jag skulle kunna sova i en vecka känns det som... Tentan är på lördag morgon, och just nu kan jag inte ett skit, inte ett dugg!! Och jag har inte ens ångest!! Jag känner mig kööörd...

image141

Kommentarer
Postat av: Sanna

visst, love you to!
kolla min blogg nu, har lagt upp bilder på det jag köpt ;)

2008-03-27 @ 14:22:18
URL: http://Saanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0