God dag!

Har nyss kommit hem från Elina där vi åt lunch, pratade och kikade på några avsnitt av Sex and the City. Trött som jag är så somnade jag självklart i hennes soffa, och trodde att jag fortfarande låg i sängen på morgonen när jag vaknade igen, men inte det inte... 
Jag förstår inte, jag somnar hur lätt som helst och jag kan somna vart som helst, när som helst...
image113

Nu är jag i alla fall piggare, jag har tagit mig en varm dusch och ska fixa mig i ordning nu för att sen åka och titta på Kristoffers innebandymatch, för första gången faktiskt, så det blir nog kul.


Igår var vi förresten på middag hemma hos Frida och Ragge, åt tacos och tittade på melodifestivalen.
Jag tycker dock att Sanna Nielsen borde ha vunnit. Charlotte är ju också bra, men jag tycker att Sannas låt var bättre, och hon hade gjort sig förtjänt av en seger tycker jag.
image112


Nu måste jag skynda! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg
Ha en fortsatt bra dag.:)

2008-03-16 @ 15:45:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Sanna

vi va på lilla & mp!

2008-03-16 @ 17:42:32
Postat av: sanna

har du ;D coolt

2008-03-16 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0