Det rullar in pengar igen

Imorse sov jag för länge igen. Jag vaknade halv elva, fast än jag tyckte att jag somnade i tid igårkväll, men jag får väl anta att jag behöver lite sömn och energi då.

Idag har jag lyckats skriva klart alla instuderingfrågor inför tentan också, och det känns sjuuukt skönt. Nu ska jag bara lära mig allt också!

Jag pratade med Frida i telefon för ett tag sen, hon berättade om allt hon fått i 20 års present- och hon fick mig att bli lite smått avundsjuk... Jag insåg snabbt att det är idag som det rullar in pengar igen, och vi två ska ses i stan idag, och det läääär bli att shoppa lite, bara lite granna!

Sen ska vi på träning kl 20 till 22 ikväll, och det ska bli skitkul eftersom det inte var någon gymnastik förra veckan.  Jag skulle mer än gärna vilja träna gymnastik fler än en gång i veckan, för det är så jäkla kul och så himla bra träning! I´m loving it!

image136


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0