Bilder från Turkiet!

  
På väg... Största bästa flygstolarna fick VI. Och väl framme på Pegasos Club!

   
Från vår balkong, hotellet, 0 meter till stranden och beachbar!

 
Bada i pool! Och hmm.. två vackra första dagen..

      
Dag två, sooola, hamburgare & pommes till lunch, dricka öl och dunka musik i vår iPodstereo! Wooho!

   
    
   
Solkräm tyckte jag var kul! Utsikt från matsalen, hotellet, middag, och sen gick vi till någon marknad som var rätt tråk, så vi gick tillbaka till hotellet och tog en pinacolada istället!

    
 
Chillichill!

   
    
   
I väntan på att gå och hyra bil. Åka bil! Till Alanya bär det av. (Där jag och tjejerna var och partajade förra året!) Tog en vända i lite butiker, åt grymt god mat för att sen åka tillbaka. Ta ett dopp på en annan strand, och sen tillbaka hotellet för att ta oss ett glas, eller två, eller tre...

   
    
Sista dagen att sola. Jag fick för mig att fota de konstiga vågorna, en läskig katt och min crazy pojkvän.
Sen var det ju middag igen, melooon!

  
 
Frukost innan hemfärd. Karta över hur vi bodde! Bryggan. Väntan på bussen. Sista bilden och sen byebye!




Kommentarer
Postat av: Sanna

ååh va mysigt! Ni ser ju ut att ha haft de super bra, jaa vi måste ses! <3

2008-06-12 @ 13:30:54
URL: http://saanniiis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du ser helt lovely ut och lycklig! Ni är ursöta tillsammans! <3



Ses snart?

2008-06-13 @ 08:37:40
URL: http://nathalienystrom.blogg.se/
Postat av: Ida

sanna: det var mysigt!! :D

nathalie: tack gumman!! hihi ;P ja det måste vi göra!! gå ut ta en öl eller två!

2008-06-13 @ 14:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0