Storbölar

Nu tror jag att jag har varit lite seg på att uppdatera här. Jag har inte hunnit eftersom jag knappt har varit hemma de senaste dagarna (midsommar m.m) och just nu sitter jag verkligen och storbölar pga mitt jobb, så lusten är inte så stor. Och ja, det är sant. Jag gråter verkligen så att tårarna sprutar och så jag knappt kan prata. Det var länge sen jag grät såhär mycket faktiskt, men nu orkar jag inte med allt strul längre. Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu, jag kan bara hoppas på att det löser sig, men jag tvivlar på det. Jag har i alla fall ringt mamma nu, gråtit av mig lite, och så bestämde vi att träffas i stan om ett tag för att äta middag osv, lär bli mys trots allt. Och imorgon ska jag tamejfan göra allt för att försöka fixa den här skiten för sjuttioelfte gången...

Igårkväll var jag förresten på bio och såg Sex and the city-filmen med Sanna och Anki! Den var helt underbart bra, den bör verkligen ses!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

lilla gummis!! Du klarar det, det vet jag!

2008-06-24 @ 12:44:21
URL: http://saanniiis.blogg.se/
Postat av: bea

vad ere för strul med jobbet då? lät inte särskilt roligt.. :/

lycka till!

2008-06-24 @ 12:48:38
Postat av: Ida

jag har inte fått de pengar från jobbet som jag ska ha haft sen i april. MYCKET pengar. Men det löste sig idag! vad dom sa så är det löst i alla fall..

2008-06-24 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0