min gårdag

Nu kommer lite uppdatering och bilder från min gårdag, då jag först och främst var ute och sprang i solen i 30 min, skönt skönt! Efter det mötte jag upp Elina för att sedan ta bilen till Arlanda och hämta Robins lillebror. Vi var på tok för tidiga, så vi parkerade, käkade på donken och tog en kaffe på 7-eleven i vår väntan. Efter det drog vi till Vällingby och jag spanade in Topshop rean. Jag fick med mig ett sött vitt volang-linne hem, plus trosor och två bh-ar från H&M. Jag åkte hem vid 17.30 för att packa ihop lite saker då jag och älskling bestämt oss för att ta segelbåten ut till Röskär och övernatta där. Det var så otroligt mysigt! Vi hade med oss en massa mat och godsaker samt vin och lite rosé, himla romantiskt var det. På natten sov vi i en stuga på denna lilla pytte ö, utan täcke och allt så kroppsvärme blev väldigt aktuellt, vilket inte gjorde oss något! Imorse blev det ett dopp i sjön för att sedan segla hem i lugn och ro i strålande solsken. På väg hem så hälsade jag på Sanna på OK också, tog en kopp kaffe och snacka lite, och nu är det strax foodtime! Och helgen - time to work...


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0