tokigt pigg

Godmorgon! Jag sitter här i träningskläder och ska snart ut och springa. Tidigare hade jag tänkt mig att gå till Worldclass och träna där, men nu när det är så fint väder ute så känns det roligare att ta en runda utomhus!
Igår hade jag alldelese för mycket energi tror jag, hade myror i brallan hela dagen och ville bara röra på mig! Understimulerad på jobbet kanske, vilket är så sant som det är sagt eftersom vi igår inte behövde göra ett skit! Vi satt mest ute i solen och pratade största delen av de 9 h som vi ska arbeta. Men det är ju toppen att få pengar för det måste jag säga! Jag är tokigt pigg idag i alla fall! Dessutom så frågade chefen ifall jag vill vara ledig på fredag också, och JA klart jag vill det!! Jag tackar och tar emot (mer är gärna) de dagar jag får vara ledig. Det är så himla svårt att arbeta när man inte har vanan inne, det förstör ju hela veckorna och passen är ju så fruktansvärt långa. I jämförelse med att plugga så suger det verkligen att arbeta, usch usch!

Nä nu ska jag i alla fall maka på mig och springa av lite av överflödet, sen blir det nog lite shopping, massa lön idag och igår ju! Wiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0