Tagga till

Just nu är jag hemma, hemma verkligen. Det känns sisådär, men skönt ändå. Konstigt, jag har liksom sommarlov. Det är stört. Jag känner verkligen för att åka över och träffa Anki, Frida och Sanna ikväll samtidigt som jag känner mig så lat och trött efter en sån slapparvecka i Turkiet. Jag jobbar imorgon, och det känns som ett litet hinder, och jag hatar att den tiden (6.45) ska hindra mig från att göra saker om helgerna! Ikväll hoppas jag att det inte blir så, så jag ska nog pallra mig här ifrån nu och tagga till lite, byta kläder, sminka mig osv... Jag har ju saknat er mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

puusss

2008-06-14 @ 18:44:42
URL: http://saanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0