räknar ned

Den här dagen har gått sjukt fort! Skönt, eftersom jag jobbat, och jobbar imorgon med.
Det känns mer ok att jobba nu, jag menar, alla andra gör ju det! Sååå, jag är bara en massa glad idag, bara 15 arbetsdagar kvar ju, haha! Jag vet, jag räknar ned innan jag knappt börjat.

Efter jobbet idag fick jag skjuts hem, åt middag, kollade lite tv för att sedan åka till Kista med Daniel och hans vän Fredde. Jag köpte mig 2 par skor, ett par från H&M och ett par från Dinsko, kan lägga upp bilder imorgon! Nu ikväll hyrde vi film, en skräckis som jag inte kommer ihåg namnet på och strax ska jag sussa lite, men först ringa min prins för att säga godnatt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0