Mys och partaj

Nu är allting fixat och köpt inför midsommar och mitt konto är typ tömt!! Dock vet jag ännu inte vad jag ska ha på mig, det får väl bli något gammalt, helt enkelt - men tråkigt! Jag köpte ett nytt linne idag på MQ-rean, 22 kr fick jag ge för det (hade lite presentkort också) men jag ser det knappast som någon midsommarklädsel... Ok, det lär säkert bli kallt om jag skulle ha klänning men det känns ändå mer fint och "midsomrigt"! Jeans känns väl lite sisådär, men men. Två kjolar är nedstoppade ändå, jag ger mig nog inte förrän kvällskylan i skärgårn övertygar mig! Förresten lär det bli rätt kyligt att sova i en båt också, utan värme. Duntäcket åker nog med. Mys och partaj ska det bli i alla fall och vi blir hela 9 pers på båten! Woohoo!

Ha en bra midsommar allesammans! Jag hoppas bara på SOL!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hoppas du kom hem i säkerhet, god natt!

2008-06-23 @ 01:15:03
URL: http://saanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0