Midsommar

Godmorgon!  (Eller så god kanske den inte är med tanke på att Sverige åkte ut ur EM igår, JÄVLA SKIT FAN! Ja det suger verkligen)...
Ja ja, det finns inte mycket att göra nu. Idag blir det nog att åka och handla allt inför midsommar! Mat och dricka osv. Jag, Kristoffer och några till ska segla till någon ö i skärgården och partaja där som det ser ut just nu! Lär bli nice!

Nä nu ska jag gå och hoppa på min lilla älskling som sover så sött, han är ju bara föör morgontrött till skillnad från mig!


Bild från midsommar 2006 på Väddö, Johannas land!
Det var faktiskt senast jag firade midsommar, för förra året hade jag nästan 40 graders feber den dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0